Pages

Friday, March 23, 2012

Memulakan Langkah Baru Untuk Blog Aku



Assalamualaikum kepada blogger sekalian.Hari ini Amir Tak ada tajuk nak tulis jadi Amir terpaksa lah tulis tajuk nie.Jadi Amir Nak mengambil kesempatan yang ada untuk menceritakan sedikit sebanyak pasal blog nie.

Untuk pengetahuan blogger semua,Blog Nie adalah blog yang baru dibina oleh Amir..Baru jew 1 Bulan.Pelik kan Amir,dah masuk 1 bulan baru nok terangkan kat korang semua pasal wujudnya blog nie.Jadi Ada kena mengena ke dengan korang semua??Mestilah ada sebab kita kan sesama blogger..

Jadi Amir nak mulakan Langkah baru Amir dengan perlahan-lahan.Jadi,dari langkah ke langkah kita mulakannya.Jujurlah ya,mesti anda baca entri nie kan.Jadi sebelum Amir Mulakan(dah mula pon) Amir nak tanya korang dulu,Macam mana blog Amir sekarang nie???Macam mana keadaannya??  *Sila tinggalkan komen diruang yang disediakan.

Kalau boleh Amir nak blog Amir nie sentiasa dipenuh oleh komen-komen dari korang semua.Jadi korang semua bantulah sesama Blogger..Apa salahnya kan kita saling bantu membantu.Dengan Kerjasama korang semua,tak lah sunyi sangat blog amir nie..

Perjuangan kita adalah sama.Anda seorang blogger saya pun seorang blogger.Jadi tak salah kita bantu membantu sesama kita..tak rugilah kalau tolong orang..

Jadi ini saja yang AMir boleh tulis untuk entri kali ini.Cukup untuk Amir kenalkan Blog Amir kepada korang semua...Thanks