Pages

Monday, March 19, 2012

Ciri – Ciri Orang Bajet “HOT” di Facebook



korang mesti ada kawan-kawan yang bajet hot kat facebook kan? haa.. ataupun korang sendiri yang bajet hot tu? hahah.. nak tahu apa ciri-ciri golongan bajet hot ni? jom usha entri di bawahh

NAMA PROFIL:
Letak nama Adinda Evans, Fakhri ShawlRanoy, yg
terbaru Kelabuson Chance. Baru urban skit?
FULLLL!:
Letakkan full di belakang nama contoh “Fasha
Seksi Full” sbb menambahkan keinginan untuk
orang add.

PROFILE PICTURE:
Letak gambar ala2 model, yang laki dengan gaya
bajunya. Yang gurlz dengan gaya ala2 muncung
itik. Ada jugak yg bergambar dengan DSLR depan
cermin contohnya depan tandas Pavi.

INFO:
Wajib letak ayat seperti “i wont approve ppl i dont
know because my ayah angry birds” atau “you add
me for what?… stalker?…euuww”. Atau ada juga yg
buat mcm karangan macam “hai awak.. add la
saya, saya tak sombong punya… meh la add saya,
nanti leh usha free”.

STATUS:
Status juga mempengaruhi tahap kebajetan
seseorang, contohnya “Ada 3001 friend request
la..camne ni, nak approve x?”. atau “Sedang
meremove orang yg saya tak kenal. hihi” atau nak
bajet lagi “Tadi, saya pergi Kedai Mamak nampak
mamak ni usha saya….eee geli ar, nak berkenalan
ngan saya ler tu”

PRIVATE:
Bajet artis, private wall biar orang lain tak boleh
tulis. Sibuk dia mengalahkan Azwan Ali. Ye la…
petang kang ada photoshoot”

haha..kan? ade x ciri-ciri ni ngan korang? ekeke

p/s : hanya gurau semata-mata.. kalau ada persamaan mungkin hanya kebetulan :p