Pages

Wednesday, April 18, 2012

Hp Z1 Desktop PC All In One

17-HP-Z1
Hp Z1 adalah desktop pc all in one terbaru memaparkan ciri lengkap sebagai sebuah workstation peribadi, sesuai digunakan jika Anda seorang pengguna komputer yang mahukan kepantasan, kelasakan, ketajaman grafik dan penjimatan ruang kerana tidak mahu memuatkan kotak cpu di bawah meja seperti mana desktop pc biasa.

Hp Z1 ini akan mula dijual pada harga minima RM5,697 di Malaysia ($1,899 Dolar Amerika), skrinnya bersaiz 27 inci dengan resolusi 2560×1440, di sebalik skrin itu tesembunyi central processing unit memuatkan speaker SRS, kipas penyejuk haba, dua palam USB3.0, pembaca kad memori pelbagai jenis (multi card reader), prosessor Intel Xeon quad core, RAM 4GB dari jenis DDR3, pemacu grafik berintegrasi, webcam HD, cakera keras Solid State Drive 500GB dan akhirnya pemacu optik Blu-ray.


Anda bebas menambah dan mengurangkan kompen dalaman Hp Z1 milik Anda tanpa menggunaakan apa jua tools, hanya plug and play saja. Ini set komputer terbaik untuk buat kerja, berhibur, melayari internet, merekabentuk atau simply bermain games. Ia dipasang dengan RAM sehingga saiz 32GB, sebelum ini mana-mana desktop pc all in one cuma memilki RAM paling tinggi sebanyak 16GB sahaja. Kedudukan skrin boleh ubah-ubah sama ada mahu digunakan menegak atau digunakan mendatar menjadi seakan sebuah tablet bersaiz 27 inci. Video mengenai Hp Z1 kini sudah ada di YouTube.