Pages

Tuesday, March 20, 2012

Doa ringkas selepas solat fardhu

Benda yang baik dikongsi bersama, itu jer pegangan aku selama menulis dalam blogger.com ini, kalau selalunyer korang mendengar benda-benda yang merepek dan cerita sedih aku ini tapi kali ini aku nak berkongsi dengan korang benda yang ketahuan oleh kita semua...

Doa selepas solat fardhu, berapa ramai yang mahu cepat-cepat meninggalkan sejadah selepas selesainya solat?? termasuk aku?? so berdasarkan ilmu yang cetek lagi sikit dari air dihujung pen aku ingin berkongsi dengan korang doa ringkas selepas solat, mungkin korang rasa...alaahhh, takkan ada yang tak tahu doa ini kan??? tapi just peringatan bersama ;p




Sumber: Doa Harian

p/s: kalau ada salah dan silap tegurlah secepat yang mungkin, mudah-mudahan itu akan membawa kebaikan bersama