Pages

Tuesday, March 20, 2012

Apa yang lelaki sembang time berkumpul

First before korang start baca apa yang bakal aku utarakan, aku just nak gtaw yang isi-isi dalam entry kali nyn adalah berdasarkan pengalaman dan pemerhatian aku, bukannya dari buku or blog orang lain so normallah kalau differ dari blog lain yang korang baca or jauh menyimpang dari fakta...





Disebabkan dah banyak entry aku cerita pasal perempuan sampai ada komen dalam one of my post gtaw yang ehh, banyaknyer entry pasal perempuan so kali nyh aku nak lari sikit dari perempuan dan post pasal lelaki pulak, untuk perempuan aku nak beritahu rahsia ini dan untuk lelaki korang leyh tengok betul ke tak, so kat bawah nyh aku listkan the most things yang lelaki akan sembang sesame mereka bila berkumpul...


#1-Perempuan yang baru mereka temui
OK, nyh serious betul, setiap perempuan yang baru mereka temui or berkenalan especially kalau perempuan tuh hot confirm kaum lelaki nyh akan bercerita pada member yang lain time bertemu, nway bukan nak berbangga or apa tapi just nak berkongsi perasaan suka dan meminta pandangan sesama rakan yang lain...tapi maybe adalah sikit riak tuh...heheh


#2-Teman wanita mereka
Yang kedua nyh wajib!!! Tipulah kalau lelaki berkumpul sesama sendiri mereka tak bercerita tentang perempuan, kalau ada gay lah tuh...memanglah bagi perempuan, bf mereka adalah privacy tapi bagi lelaki gf mereka adalah harta dan trofi yang patut mereka banggakan sebab tuhlah kaum lelaki suka bercerita tentang kaum perempuan nyh, kan ada pepatah menyebut kalau korang bercinta dengan lelaki nyh, korang juga akan bercinta dengan kawan-kawan dia jugak, lebih kurang macam tuhlah...


#3-Masa depan
Nyh lagi satu yang wajib! masa depan...rugilah kaum perempuan jika mempunyai teman lelaki yang tak pernah cakap pasal ini, tuh bermakna tiada masa depanlah bakal suami tuh..eeeheh, nway semua lelaki cakap pasal nyh lah..for a man, papepown dalam kehidupan ini, career comes first, women second:)


#4-Sukan
Tak kiralah, bola or hoki and sukan yang lain, lelaki nyh memang tak boleh dipisahkan dengan sukan, even yang kaki bangku pown akan cakap pasal bola, senang cakap, lelaki dan sukan macam perempuan dan fesyen


So for now, nyh jela yang aku dapat listkan, nway banyak lagi yang kami bincangkan tapi susahlah nak listkan semua kan, wat journal pulak japg..nway target aku nak listkan 3 jer tapi ada one of my twitter friend tanya bola tak cakap ke?? so aku listkanlah jugak yang ke4 walaupun dah lebih kouta:)