Pages

Thursday, May 24, 2012

Kisah Rejim Basyar Tertembak Diri Sendiri

tentera syria tertembak diri sendiri, tentera syria zalim, tentera syria kejam, tentera syria salah tembak, kekejaman dan kezaliman tentera syria, tentera syria terima balasan, kisah tentera syria, tentera syria bodoh, tentera syria terima padah, tentera syria timpa balasan Allah

Satu kisah yang benar dan dahsyat berlaku di wilayah Damsyiq baru-baru ini.

Diceritakan oleh satu sumber, selepas tentera rejim Basyar melepaskan tembakan kepada orang awam untuk menyuraikan perhimpunan rakyat Syria di kawasan Al-Mazzah di Damsyiq.

Salah SEOrang tentera upahan rejim Basyar dapat menangkap SEOrang pemuda Syria dan tentera tersebut memukul pemuda tadi dengan begitu teruk sekali.

Setiap kali tentera rejim tersebut membelasah pemuda tadi, pemuda itu melaungkan “Allahu Akbar” menyebabkan tentera tadi marah dan berkata: “Aku lagi besar!”.

Pemuda tersebut tidak menghiraukan kata-kata tentera tadi dan terus melaungkan “Allahu Akbar”, tetapi tentera tadi tetap berdegil mencabar Allah lalu berkata “Aku lagi besar wahai binatang!!”

Kemudian tentera itu menangkap pemuda tersebut dan menghumbannya ke dalam bas tahanan. Kemudian tentera tadi berdiri di dalam bas tahanan tersebut dengan angkuh dan sombong sambil menongkatkan dagunya di muncung senapangnya.

Dengan tiba-tiba bas yang dinaikinya berhenti secara mengejut dan menyebabkan tentera tadi tertekan senapangnya dan menembak dirinya sendiri.

Peluru senapangnya menembusi dagu tentera Basyar yang angkuh tadi sehingga menembusi kepalanya dan menyebabkan dia mati serta merta.

Lihatlah, Allah akan membalas serta merta mereka yang angkuh dengan Allah. Insya-Allah, pertolongan Allah akan sentiasa bersama rakyat Syria.
sumber