Pages

Saturday, July 7, 2012

Obama Sedang Membaca Buku Islam?

Barrack Obama
Buku apakah yang di pegang oleh Barrack Obama (Presiden Amerika) itu ?

Di saat Obama turun dari kapal terbang, jurugambar sempat memfokuskan lensanya ke arah buku yang di pegang oleh Obama, Buku tersebut bertajuk (The Post- American World) yang dikarang oleh seorang Muslim bernama Farid Rafiq Zakaria berasal dari India dan berkerja sebagai wartawan Di News Week International. Buku Ini membincangkan tentang "Dunia di penghujung Kejatuhan Kuasa Dunia Amerika Syarikat" yang mana di saat itu Satu Kuasa Lain di TIMUR TENGAH mampu meruntuhkan Empayar Amerika Syarikat dan sekutu rapat Israel.
 
 Negera-negara Islam tersebut bakal meranapkan segala usaha melebarkan "Sayap Kekuasaan" Amerika Syarikat ke atas negara-negara Islam setelah saki baki Pro-Amerika Syarikat di negara-negara Islam di kalahkan. Apa yang menariknya buku ini di terbitkan pada tahun 2008 iaitu sebelum REVOLUSI Timur Tengah berlaku. dan nampaknya Obama sangt mengambil berat soal kejatuhan Amerika Syarikat. 
 
 Berdasarkan keputusan Pilihanraya Presiden Mesir yang dimenangi oleh calon pilihan rakyat Dr.Muhammad Mursi tugasnya bukan sekadar merubah segala sistem peninggalan kerajaan terdahulu bahkan beliau bakal merubah kuasa dunia ke pemimpin Islam di Tanah Arab. Moga apa yang di analisis oleh penulis itu akan menjadi realiti serta kenyaataan.