Pages

Friday, April 20, 2012

3D Glasses.Anda Patut Cuba..

Salam Blogger.Akhirnya 3D Glasses telah menjadi milik Amir setelah lama amir inginkan benda nie..Amir beli nie dalam internet.Tujuan sebenar amir beli spec 3D nie cuma Amir nak test je betul ke gambar boleh keluar bila kita Pakai 3D galsses nie..


Nie 3D Glasses yang amir beli dalam internet..Sebenarnya Amir beli 2..Yang murah satu dan yang mahal satu..Sebenarnya ia sama je..Cuma yang kat atas nie kemas sikit...Yang kat atas tu yang mahal skit..

Klau yang biasa anda lihat yang warna putih tu,yang tu murah saja..semua orang boleh beli..Amir beli tu dalam RM10 je.Murah kan??


MANA AMIR DAPAT BENDA NIE?
Kedua-dua 3D glass tu amir dapat dalam internet..Internet tu kat mana?haha..Mesti korang semua kenal laman web http://mudah.my
Amir beli kat dalam tu lah..Korang taip jew 3D glasses..Banyak ada kat dalam tu..Cuma korang pilih lah korang nak yang macam mana.


MENJADI KE 3D GLASSES Ni?
 Hah mesti korang nak tahukan menjadi ke tidak bila Pakai 3D glasses nie..Jawapan ye menjadi lah bila korang pakai 3D glasses macam yang Amir punya tu..Jenis 3D glasses yang amir punya tu ialah RED AND CYAN..Sebab apa amir pilih yang nie??jawapannya sebab kat dalam youtube tu kebanyakkannya video 3D yang RED AND CYAN


Ini yang amir maksudkan


Cuba korang lihat video kat atas tu tanpa menggunakan 3D glasses..Mesti korang tak akan nampak Ipad tu keluar..Kalau korang pakai Spec 3D RED AND CYAN macam yang amir punya tu..Korang akan lihat Ipad tu datang ke arah korang..Sebab tu korang lihat video tu berbelang merah dan biru...




Amir rasa setakat ini saja coretan Amir pada kali ini..Kalau korang ada sebarang pertanyaan boleh comment kat bawah tu.. Sesiapa yang dah ada 3D Glasses kat rumah tu,enjoy lah tengok video kat atas tu..